URMARIREA COMENZII TALE

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoricul si detaliile comenzilor”.

MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „ Istoricul si detaliile comenzilor”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0762654488 sau 0741098814. Vom face tot posibilul sa modificam sau sa anulam comanda.

MODALITATI DE LIVRARE PENTRU PRODUSELE VANDUTE DE NECOSTORE

Livrarea produselor vandute de NecoStore se face prin curier (standard)

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei care contin produse vandute de NecoStore, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.

In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de NecoStore si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 300 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de NecoStore din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 300 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de NecoStore este calculata in functie de localitate si poate fi consultata aici. Pentru livrarile comenzilor efectuate in Bistrita, a caror valoare este sub 300 lei, se aplica o taxa de de 15 lei.

De asemenea, in cazul platii la livrare prin curier, se aplica o taxă de procesare plată la livrare in valoare de 5 lei.

RIDICARE DE LA SEDIUL NECOSTORE

Serviciul de ridicare personala din sediul NecoStore este marcat la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare si este gratuit.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate, care au fost ridicate din sediul NecoStore si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

DREPTUL LA RETRAGERE IN 14 ZILE PENTRU COMERT LA DISTANTA

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

·        ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

·        ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

CONDITIILE GENERALE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VANDUTE DE NECOSTORE

·        Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software

·        Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

·        Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

·        Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

·        Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

·        Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

·        Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.